הפסיכיאטר בראיון שפיגל מסביר את הנהלים המשמשים בציד מכשפות פסיכיאטרי.

אדם מדווח כ”לא נורמלי מבחינה נפשית”, למשל אם הוא אמור להיהרג או לענות. זה חוזר על עצמו לעתים קרובות. אז אפשר לקרוא לזה פסיכוזה והמשטרה מועברת למרפאת המתת חסד להשמדה. החוקים הפסיכיאטריים החדשים של כל המדינות הפדרליות בגרמניה מאפשרים זאת.

משטרת שטוטגרט נקטה באמצעים נגדי. יש לה פיגועים שבוצעו נגדי, למשל. ב.פריצת דלתות של שכנים ולאחר מכן רישום בתיק המשטרה שאני “אדם מופרע נפש” ומשקיף על הפריצה. הפרקליטות מעורבת במעשים כאלה, וכך גם בית המשפט המחוזי בשטוטגרט, שעובד על הטיוח באמצעות צווי צנזורה.

לא הייתה לי פסיכוזה בכלל, לא לקחתי סמים, אפילו לא שתיתי אלכוהול. יש לי אויבים בשכונה שמייצגים את הפוליטיקה של ה-AfD ואת הפנאטים הקתולים, בנוסף לסטוקר שרץ לתוך הדלת שלי כמו מטורף ומצית את המכונית שלי. בסך הכל, הפיגועים מכוונים נגד חיי, המכונית שלי, מכונת הכביסה שלי ודלת הדירה שלי. המשטרה לוקחת את כל מה שהם עושים לי כראיה ל”חריגה נפשית” מצידי והופכת אותי לקורבן לעבריין. זוהי שיטת תאורת גז שאומצה מפרויקט CIA MK ULTRA. כאן האסירים הפוליטיים זוכים לסטיגמה והוצאה להורג ביריות משטרתית, כמו במקרה של מריה ר. אפשרית ומוכרת על ידי האוכלוסייה ומערכת המשפט. הרוצח של מריה מסתובב ללא עונש ובטוח הוא זומם עוד רציחות בהדלקת גז של MK-ULTRA. עכשיו השיטה הזו נוצלה נגדי בשטוטגרט. ניתן לזהות היטב את המטרות של היעלמות כפויה, שלילת זכויות, הפקעה, עינויים, אונס, רצח. למשטרה אין בעיה להמציא או לחזות אירועים שבהם הורשעתי בעבר. אולי על ידי מפקח המשטרה שהכניס אותי לרשימת המוות של משטרת המחשבים שלו ב-2019 כ”אשמה בכל מה שיש בבית” ו”הם תקפו את המשטרה”. רציתי לדווח על תקיפה של המכונית שלי ואני עכשיו נידונה למוות כי בתור אישה. דיווחתי על אדם ומבחינתו אני חיה שהוא שחט אם אני רוצה להגן על עצמי מפני אלימות גברית בדיווחים. זה המצב העצוב של זכויות הנשים שלנו בשטוטגרט. זה לא יהיה ערער על ידי אף מערכת משפט נשית.

שמבצעות רציחות ניאו-נאציות במשטרה ובצבא. אבל נראה שזה רק הפשיזם של מרקל וכל הרציחות המתוכננות האלה, רצח העם הזה והמתת חסד זו, לתת לבריאים ולחפים מפשע להיעלם במרפאות עינויים זו המדיניות של אנגלה מרקל, שהוסבה לחוקי המתת חסד על ידי כל ממשלות המדינה, כגון בתור Psykhg. חוקים אלו מאפשרים מעצרים של חפים מפשע, טיפול כפוי, הפקרות, פגיעה גופנית ו”חוויות עינויים” (ציטוט פסיכג) פירוש הדבר שהעינויים הוחלט על ידי ממשלת מדינת באדן-וירטמברג והגברים שלנו, שנתנו לבטל את זכויות הנשים. , נושאים אותנו רק כפסיכוזות במחשבי המשטרה ועם זה נעלמו כל זכויות האדם וכמובן זכויות הנשים. הם כבר לא שואלים פסיכיאטר האם ניתן לאבחן את הפסיכוזה הזו גם על פי סטנדרטים, אלא הם משמיצים את הקורבן כמה פעמים וזה נתפס כהוכחה. אף אחד מהאירועים הללו לא חייב להיות נכון, לשון הרע מספיקה והפסיכיאטר יכול להיכנס ל”סכנה” ללא אישור האבחנה לפי סטנדרטים בינלאומיים כמו DSM 5. ד”ר מנגלה לא צריך הוכחות, הוא הורג את מי שהוא רוצה. נוהל זה משמש שוב כאן. נשים אינן מצפות לזכויות כלשהן בפני מערכת המשפט הגרמנית, מכיוון שאין להן זכות למשפט ולא לעורך דין. את זה עוקפים בתחבולות, שקרים והשמצות. בית משפט צבאי יכול לעלות לך בחייך כאן. זו הופכת כעת למדיניות רשמית, שהושתקה מהאו”ם והאיחוד האירופי באמצעות 16 החוקים הלאומיים, מה שהופך אותה לפגיעה פחות. העובדה היא שאנשים שנידונו למוות על ידי הנאצים הללו בוודאי ימותו שם במהירות. תרופות שהן סטנדרטיות בטיפול כפייה יכולות לעצור את הלב. גם תליות צפויות ובוודאי יהיו מחופשות להתאבדויות. המתת חסד הנאצית הישנה המבוססת על שיטותיו והמלצותיו של יוזף מנגלה חזרה והפכה למדיניות של כל מדינותינו. נראה שלהיטלר יש כוח מלא על ממשלות הדמה הללו, עצוב שלאחר המוות עבור הירוקים ומדינות SPD לראות זאת. במיוחד מאחר שבאדן-וירטמברג נלחמת בפמיניזם באכזריות במיוחד – זאת במקומות רבים בפוליטיקה הרשמית של המדינה ובדיקטטורה של הכנסייה הקתולית, שרוצה לחשוף את גופן של נשים לאלימות שלהן באמצעות מרפאות כנסייה. נותרה ערימת אפר מהרצינות של מערכת המשפט והמשטרה. האמריקאים נעלמו, הגרמנים חוזרים לרצח עם. זה כל מה שיש לומר על זה!

זה יותר גרוע מהצפוי, זו המתת חסד, זה רצח עם, זו השואה.

אני לא יכול לקרוא את הטקסט הזה שתורגם על ידי google translate.

אנא סלחו על טעויות